- netrisk.hu
- /
- Utazás
- /
- Utasbiztosítások értékelése
- /
- Prémium Családi termék értékelése
Prémium Családi termék értékelése
4.78 / 1940 értékelés
2015. június óta
4.65 / 34 értékelés
2015. június óta
-
525 értékelés
-
48 értékelés
-
30 értékelés
-
20 értékelés
-
11 értékelés
Utazás előtt:
Úgy gondolom, hogy egy jobb (sok mindenre kiterjedő) biztosítást kötöttem viszonylag alacsony áron.
Utazás alatt:
Utazás után:
Utazás előtt:
Utazás alatt:
Szerencsére kidobott pénz volt ez a biztosítás is!
Utazás után:
Utazás előtt:
Utazás alatt:
Asszisztencia számot hívtam, először nem is találták a kötvényemet, el kellett küldenem email-ben, kb. 50 percükbe került, mire kinyomozták, hogy biztosított vagyok.
Utazás után:
Utazás előtt:
Minden benne volt, amire nálunk szükség lehet. Az ügyfélszolgálatot nem kellett felhívnom, semmi gond nem merült fel. Ár-érték aránya nagyon jó.
Utazás alatt:
Szerencsére nem adódott olyan helyzet, hogy igénybe kellett volna venni a biztosító szolgáltatásait vagy segítségét.
Utazás után:
Nem volt rá szükség, hogy a biztosítóhoz forduljak. Máskor is megvenném a terméket.
Utazás előtt:
Egyszeru gördülékenyen online biztositas kötés.
Utazás alatt:
Nem kellett szerencsere hasznalni
Utazás után:
Utazás előtt:
Utazás alatt:
Nincs is attól kiábrándítóbb kezdés, mint amikor a család a várva várt indulás reggelén beül az autóba, de az nem indul. Szerencsésnek éreztem magam, mivel az autóra is kötöttem biztosítást, hogy majd a biztosító segít....Hajnalban a biztosítót nem sikerült elsőre elérni. Majd közölték, hogy biztosításom "csak Európára" érvényes itthon nem....Ezek szerint Magyarország nem Európa, hanem a Balkán? Saját magam kellett megoldanom az akkumulátor cserét, ami a problémát okozta és ekkor éreztem magam szerencsésnek, hogy ez nem valahol útközben Magyarország valamelyik autós pihenőjében történt.....Mert ezek szerint ott is nekem kellett volna megoldanom mindnet....Én nem ezt várnám egy biztosítótól, ha bajba kerülök, akár itthon akár valahol Európában.
Utazás után:
A Biztosító válasza:
Tisztelt Ügyfelünk! Sajnálattal értesültünk arról, hogy a családi nyaralásukat egy ilyen szerencsétlen körülmény megzavarta. A nagyobb biztosítótársaságok általában magyarországi ügyfelek külföldi útjára kötnek utasbiztosítást, vagy külföldi ügyfelek magyarországi látogatására kínálnak biztosítási terméket. A Groupama Biztosító által értékesített utasbiztosítás területi hatálya is a magyarországi határátlépéstől a visszaérkezésig tart. Erre felhívjuk ügyfeleink figyelmét a terméktájékoztató nyomtatványunkon is, melyet már a biztosítás megkötését megelőzően az ügyfelek számára elérhetővé kell tennünk. A fentiek alapján társaságunk a kárrendezés során helyesen járt. Megértését köszönjük. Tisztelettel: Groupama Biztosító Zrt.
Utazás előtt:
Online kötöttem utasbiztosítást. Gyors volt, érthető, könnyű.
Utazás alatt:
Utazás után:
Nem volt káresemény.
Utazás előtt:
Megfelelő ár-érték arány, megbízható biztosító.
Utazás alatt:
Utazás után:
Utazás előtt:
Megbízható biztosító, magas limit, mérsékelt ár.
Utazás alatt:
Nem történt biztosítási esemény.
Utazás után:
Síeléshez érdemes biztosítást kötni, így ha ismét megyünk, ismét megkötöm a biztosítást.
Utazás előtt:
Utazás alatt:
Utazás után:
Nem nyújtottam be kárigényt, mert szerencsére nem kellett. A kifizetett összeg így azért volt számomra elfogadható, mert ennyit megért nekem a nyugalom, hogy ha esetleg mégis történik valami, akkor van biztosításom.